Dato(er) - 29/08/2024

Sted: Storstuen

Vi vil hermed gerne byde alle velkommen til en fællessangsaften, som I hver især kan være med til at sætte præg på ved at vælge en sang fra Højskolesangbogen og derefter kort fortælle om, hvorfor I/du har valgt netop denne sang.

Send på forhånd en mail til Ole på praesten@valgmenigheden.dk, hvor I melder jeres sang til, og så vil Ole og Mads sætte programmet sammen og sørge for musikken, der passer til.

Der bliver altså tid til, at du kan motivere din sang. Det kan være, at det har været en sang, I altid har sunget hjemme. Du kan også have haft en særlig oplevelse med sangen, eller simpelthen at sangen har fået dig til at tænke over noget.

Dit bud på sang skal sendes til praesten@valgmenigheden.dk senest den 15. aug. 2024.

Bemærk sangaftenen ligger umiddelbart efter den ekstraordinære generalforsamling.