Dato(er) - 22/09/2024

OBS: Tidspunkt kl. 11 – husk tilmelding til spisning herunder.

Velkommen til årets høstgudstjeneste, vanen tro med efterfølgende frokost i Storstuen. Det plejer at være en fantastisk hyggelig dag, så tag endelig familien i hånden og kom med. I år er vore musikalske gæster folkemusik-duoen “Fromseier Hockings”, der vil lave musikalske indslag i både kirken og storstuen.

For at mindske madspild og bedre have et overblik over hvor mange Pia skal lave mad til, vil vi i år bede jer om at tilmelde jeg, hvis I (forhåbentlig) deltager i frokosten. Det gøres nemt herunder.

Det er absolut musikere og musik fra øverste hylde i folk-verdenen, vi får besøg af denne søndag. Ditte Fromseier og Sigurd Hockings kommer fra den lille landsby Øksendrup på Fyn, og herfra rejser de ud i verden med deres musik. Turene har blandt andet taget dem Europa rundt, til Canada, Australien og New Zealand. Gennem de mange år på landevejen har de opbygget en sjælden intimitet i deres musik, og de optræder i et levende, impulsivt og virtuost legende sammenspil. Når de er hjemme, driver en lille økologisk æbleplantage, hvor de også producerer og sælger æblecider.
Duoens smukke melodier og sange er inspireret af deres fine omgivelser og folkene i dem. Stemmer og instrumenter blandes i et personligt univers med masser af groove.

Vi mødes kl. 11.00 til gudstjeneste i kirken, og bagefter går vi sammen i storstuen til en dejlig frokost. Her vil Fromseier Hockings også spille et par numre for os.

OBS: Tidspunkt kl. 11 – husk tilmelding til spisning herunder.

Tilmeldinger

Tilmeldinger er lukket for dette arrangement.