Dato(er) - 24/10/2024

Sted: Kirken

Velkommen til efterårets store koncert, hvor vi får besøg af de to sangsolister Ivan Pedersen og Nanna Larsen. Ivan er en sand legende i musikbranchen med op imod 1 mio. solgte albums i Danmark og resten af Skandinavien. Han har udgivet albums i mere end 40 lande, har hele 8 Grammynomineringer, og har haft placeringer på den Amerikanske hot 100, der kaldes Billboardlisten. Aftenens anden solist er alt andet lige noget yngre end hr. Pedersen. I skal møde den kvindelige, fremadstormende singer-songwriter,, Nanna Larsen, der allerede har tre selvskrevne solo-albums bag sig og flere hits på Japans Billboardchart som topliner.
Hvad har så dette ”Boomer-tilfælde” og denne Generation X’er til fælles? Vel bare en stor, fælles forkærlighed for amerikansk sangskriver-tradition, Folki’sh pop og Country og noget så gammeldags, som hang til den gode melodi. Nanna kom med i Ivans band på hans 50-års jubilæumsturné som kunstner, og siden da har de spillet sammen. Der er vokset et par håndfulde sange ud af samarbejdet, som er blevet til albummet “Fortunate”, som har opnået at blive ugens album på DR. Med sig har de to ekstra musikere, så vi kommer til at opleve en tæt, vellydende, akustisk kvartetform, der lader vokaler og tekst stå sitrende og nærværende klart.
Det bliver en helt speciel aften i Valgmenigheden, og vi åbner “kun” for 150 pladser, så skynd dig at købe billet via linket nedenunder.

Billetpris 50,- for medlemmer,

200,- for ikke-medlemmer.